Romania captiva

25 11 2011

Am neglijat cam mult acest blog si imi cer scuze. Exista si un motiv (daca se accepta scuzele): am mai scris o carte, „Romania captiva. Dosarul unei tranzitii esuate”, ce va fi lansata sambata 26 nov. ora 11, la standul editurii Tritonic de la Targul de carte (Romexpo). E o carte scrisa cu naduf si ingrijorare despre ce se intampla astazi in tara, despre cauze, dar mai ales despre posibile solutii de iesire din aceasta fundatura a istoriei. Astept reactii, completari, contestari, subiecte noi pe aceasi tema, insa cu argumente, pragmatism si… solutii. Sper ca editia a doua a cartii sa aiba cat mai multi autori. Vorba ceea: daca nu noi, atunci cine?


Acțiuni

Information

One response

9 04 2012
Marius Delaepicentru

Domnule Ficeac,

Este prima oară cînd vă abordez direct. Tocmai v-am ascultat (pseudo)argumentele împotriva revizuirii Constituţiei. Fiind un cetăţean simplu, ce îşi doreşte o Constituţie raţională, şi care a ales la referendumul din anul 2009 PENTRU modificarea Constituţiei, îmi permit să vă dau un argument raţional (repet: raţional) pentru modificarea ei.

Din cîte ştiţi deja, legea bugetului, cea mai importantă lege din cuprinsul unui an, se votează încă din 1992, în plenul Camerelor reunite. Adică, monocameral. Am însă obiecţii privitoare la legitimitatea votării în şedinţele comune ale Camerelor. Vă pot furniza şi alte argumente ce relevă fisuri constituţionale de natură, atît axiologică, cît şi procedurală.
Deocamdată, cu permisiunea dumneavoastră, vă cer să îmi răspundeţi la o întrebare simplă:

Cîte Camere are Parlamentul?

Lasă un răspuns

